Om een vereniging als FC Uden, waar ruim 500 leden bij zijn aangesloten, goed te kunnen runnen is een goede organisatie nodig. Binnen een vereniging zijn de leden ‘de baas’. Alleen is het lastig om met ruim 500 leden tegelijk te vergaderen of besluiten te nemen. De leden kiezen hiervoor een bestuur dat namens de leden het beleid uitvoert.
Het bestuur wordt gekozen in de algemene ledenvergadering en bestaat uit de voorzitter, vice-voorzitter, secretaris, penningmeester en vier leden met de portefeuilles commerciele zaken, nevenactiviteiten, facilitaire zaken en technische zaken. Gelukkig hoeft het bestuur niet al het werk alleen te doen. Zij worden hierbij ondersteund door verschillende commissies en andere vrijwilligers. Het bestuur blijft weliswaar eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging, maar zonder hulp van alle vrijwilligers zou er geen voetbal mogelijk zijn bij FC Uden.
FC Uden wil graag een transparante organisatie zijn, waarbinnen duidelijk is wie waarvoor eindverantwoordelijk is. Op deze pagina vindt u het hoofdbestuur van onze vereniging. Het hoofdbestuur bestaat uit acht leden die elk hun eigen portefeuille beheren. Om in contact te komen met een van de bestuursleden kunt u gebruik maken van de aangegeven email adressen of door simpelweg het contact formulier in te vullen op onze website.
Taakverdeling binnen het bestuur.
Wie is wie
voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!
Sommige widgets kunnen meerdere malen worden toegevoegd. Bij meermaals toevoegen wordt achter de widgetknop aangegeven hoeveel keer de widget is toegevoegd.